Eco-Galaxy!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

24.5.06

Με χτύπησε κατακούτελα

...είχα 3 μέρες πονοκέφαλο...τα' παιξα κανονικά...εχτές δεν πήγα και στη δουλειά, είχα τρελή ημικρανία. Σήμερα βέβαια, δεν μου πήγαινε να μην έρθω (μαλακία μου βέβαια) και έσυρα κυριολεκτικά το κορμί μου μέχρι την καρέκλα του γραφείου μου.
Έγινε όμως το θαύμα! Μια φίλη από τη δουλειά μου είπε να πιώ καφέ -τον οποίο απέφευγα, αφού είχα τόοοοσο πονοκέφαλο- και έγινε το καλό...περιέργως εδώ και 1 ώρα είμαι πολύ καλύτερα, η καφείνη έκανε το θαύμα της ?...ελπίζω να κρατήσει, γιατί σε συνδιασμό με αυτή την ζέστη έχω ισοπεδωθεί.... ουφ!!!

3 Comments:

  • At 24/5/06 2:48 μ.μ., Blogger snikolas said…

    Η καφεΐνη είναι γνωστή για τα ευεργετικά της αποτελέσματα κατά των πονοκεφάλων. Προτείνω το καφεδάκι σου να το παίρνεις αραχτή σε μια ξαπλώστρα δίπλα στην θάλασσα.

    Από φάρμακο, panadol extra να παίρνεις που έχει μέσα και καφεΐνη.

     
  • At 24/5/06 3:37 μ.μ., Blogger eco-galaxy said…

    ...εχτές πάντως εξάντλησα ότι παυσίπονο υπάρχει και δεν μου έκανε τίποτα...το μόνο που με χαλάρωνε λίγο ήταν το ντους, κόντεψα να περάσω όλη μου τη μέρα μέσα στη μπανιέρα...
    Μια που το προτείνεις κι εσύ, λέω να την¨"κάνω" σιγά-σιγά για μέρη εξωτικά και παραθαλάσσια!!!
    Θα σας στείλω post-card (και μετά ξύπνησα?!) :-))

     
  • At 25/5/06 8:01 μ.μ., Blogger αερικο said…

    Εγω πλεον παιρνω voltaren 0,75 και ολα πανε καλα για ενα 12ωρο! :-)
    Μη δοκιμασεις να το παρεις χωρις να εχεις καταπιει μιση ωρα νωριτερα ενα zantac για το στομαχι!
    Η σωστη και ασφαλης χρηση ειναι: zantac-φαγητο-voltaren 0,75 το πρωτο απ' το τελευταιο ν' απεχει ενα μισαωρο(το ζαντακ απ το βολταρεν λεμε)
    Και ριχνουμε και μια ματια στις παρενεργειες μπας και δεν κανει για μας λεμε! :-)

    Ο φαρμακοποιος στο σπιτι σας! :-Ρ

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home