Eco-Galaxy!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

9.5.06

Ο Σάντσο κοιμάται...

Κοιμάται πολύ βαθιά...έχετε ακούσει σκύλο να ροχαλίζει; Την πρώτη φορά που τον άκουσα, πέθανα στα γέλια! Όταν όμως βλέπει όνειρα, το θέαμα είναι απίστευτο...κουνιέται και πετιούνται τα πόδια του, "παίζουν" τα νεύρα του σώματος του, κουνάει τρελά τη μουσούδα του και συνήθως βγάζει κάτι περίεργους ήχους, κάτι μεταξύ κλάματος και αγωνίας. Πολλές φορές νομίζω ότι θα πάθει κάτι από το άγχος που του προκαλεί το όνειρο, τον πλησιάζω τότε και τον χαιδεύω απαλά και ηρεμεί... αναστενάζει βαθιά και συνεχίζει τον ύπνο του... Μα πως κουλουριάζεται έτσι, μια μπάλα γίνεται και αν τον ακουμπήσεις είναι ζεστός σαν φουρνάκι! Τον απολαμβάνω και όταν κοιμάται ανάσκελα, με τα πόδια ψηλά, γυρνάει και στηρίζεται στην πλάτη του....ομολογώ ότι εκτός από τον δικό μου σκύλο άλλη μια φορά το είχα ξαναδεί, αλλά φαντάζομαι ότι το κάνουν πολλά σκυλιά. Κάποιος μου είχε πει ότι τα σκυλιά που δεν φοβούνται κοιμούνται και ανάσκελα, συνεπώς αυτά που έχουν συνηθίσει σε σπίτια....ενώ τα καυμένα τα αδέσποτα θα φυλάνε τα νώτα τους...
"Ύπνε που τρέφεις τα μωρά και ήλιε τα μοσχάρια"...!!!

4 Comments:

  • At 9/5/06 8:54 μ.μ., Blogger snikolas said…

    Hahaha… και εγώ όταν είδα για πρώτη φορά τον σκύλο μου να ονειρεύεται έπαθα πλάκα… :)

     
  • At 10/5/06 11:52 π.μ., Blogger eco-galaxy said…

    τι σκύλο έχεις? ο δικός μου όπως είδες είναι ένας ομορφος κόπρος που έχει ολίγον και από λαμπραντόρ...

     
  • At 10/5/06 5:35 μ.μ., Blogger snikolas said…

    Έχω ένα Coker Spaniel που είναι πλέον πολύ πολύ γέρος (17)και το όνομα του είναι Φαρούκ! :)

     
  • At 11/5/06 12:15 μ.μ., Blogger eco-galaxy said…

    ...αχ! τρελαίνομαι για κοκερίνια!!! είναι τόσο παιχνιδιάρικα, έχω μεγαλώσει με το κόκερ της θείας μου στο εξοχικό -τον Ντράγκαν- τον οποίο τυράννησε πολύ με την ατσαλοσύνη του ο αδελφός μου ως παιδί, φαντάζεσαι... Ελπίζω ο Φαρούκ σου να είναι για πολύ καιρό ακόμα alive & kicking!

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home