Eco-Galaxy!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

26.12.05

Sleepless in Seattle ή U've got mail?

ή
Ξανα-ματά-είδα-πάλι για χιλιοστή φορά σήμερα το Sleepless in Seattle...δεν μπορώ να αποφασίσω ποιά μου αρέσει περισσότερο....μάλλον τείνω προς το you've got mail, άλλωστε έχει και πιο ενδιαφέρον o.s.t....είναι και το romance πιο έντονο, εεε και σαν χαζο-κοριτσάκι που είμαι...
Τελικά τα καλά love stories μένουν διαχρονικά...




3 Comments:

  • At 26/12/05 11:24 μ.μ., Blogger vasvoe said…

    Εγώ ψηφίζω άγρυπνοι στο Σηάτλ...

     
  • At 26/12/05 11:34 μ.μ., Blogger eco-galaxy said…

    η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολη η επιλογή...εγώ σίγουρα ψηφίζω romance, love stories-comedies...όπως και να'χει...when harry met sally... τι λες?

     
  • At 28/12/05 12:13 π.μ., Blogger vasvoe said…

    δεν το έχω δει ποτέ! ντροπή, ε; θα φροντίσω αν το δανειστώ από την βιβλιοθήκη σύντομα!

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home