Eco-Galaxy!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

20.12.05

Dear Santa...

...τι σκουντάς παιδάκι μου? (είναι και υγρή η μύτη σου-με ξεπάγιασες)....άσε με να κοιμηθώ λίγο ακόμα....αμάν αυτός ο σκύλος....ώρες-ώρες νομίζω ότι έχει αναλάβει αποκλειστικά και μόνο να αντικαταστήσει το βιολογικό μου ρολόι, το οποίο μάλλον δεν λειτουργεί πολύ καλά τελευταία...

Παρ' όλα αυτά ξύπνησα με κέφι! Το αποφάσισα,ΤΕΛΕΙΩΣΕ!....no more misery! Θα προσπαθήσω να ξαναβρώ τον χαμένο μου εαυτό...δεν ακούω ξανά τίποτα για τον περιβόητο προυπολογισμό, τα γεμίσματα των στρωμάτων μας ή για τους χαλασμένους κουραμπιέδες.

Image Hosted by ImageShack.us
Θα μπω σήμερα κιόλας στο christmas spirit δυναμικά... θα στολίσω και θα φτιάξω τα αγαπημένα μου γερμανικά γλυκά (yummy-yummy), σήμερα κιόλας θα πάω να αγοράσω τα υλικά!
Μήπως να στείλω και γράμμα φέτος στον Άγιο Βασίλη?

4 Comments:

  • At 21/12/05 4:29 μ.μ., Blogger vasvoe said…

    τί γερμανικά γλυκά;;

     
  • At 21/12/05 11:02 μ.μ., Blogger ci said…

    Κι εγώ αυτό είδα και μπήκα vas:P
    Το Stollen πάντως το αγοράζω έτοιμο, αλλά από κουλουράκια .. ό,τι μπορούμε κάνουμε!

     
  • At 21/12/05 11:40 μ.μ., Blogger eco-galaxy said…

    λοιπόν, πάρτε μολύβι και χαρτί!
    Υλικά:
    350γρ. σταφίδα ξανθή
    1 ποτήρι νερού κονιάκ ή ουίσκι (εγώ βάζω κονιάκ)
    400γρ. κεράσια ζαχαρωμένα και κομμένα στη μέση
    400γρ. καρύδια χοντροκομμένα
    180γρ. αλεύρι (που φουσκώνει μόνο του)
    2 αυγά
    100γρ. ζάχαρη
    60γρ. βούτυρο
    1κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
    1 1/2κ.γλ. κανέλα
    1/2κ.γλ. γαρύφαλο & μοσχοκάρυδο

    Αφήνετε τις σταφίδες με το κονιάκ ένα βράδυ ολόκληρο να μουσκέψουν καλά.
    Την επόμενη τις στραγγίζετε και τις ρίχνετε μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά. Ανακατεύετε όσο πιο καλά γίνεται το μείγμα και ζυμώνετε τα γλυκά σε μέγεθος κεφτέ (μικρού κεφτέ όχι μπιφτέκι!!!)
    Τα ψήνετε 15 λεπτά στο φούρνο στους 180 βαθμούς και μετά τα απολαμβάνετε!!!

    Ααα, και μην απογοητευτείτε αν σας ανοίξουν στο ψήσιμο...εμένα πάντα μου ανοίγουν αλλά είναι πεντανόστιμα!!!

    Ελπίζω να μην σας έβαλα σε μεγάλους μπελάδες!...εγώ σήμερα πήρα τα υλικά, ελπίζω ότι μέχρι την Κυριακή θα τα έχω φτιάξει!

     
  • At 22/12/05 5:48 μ.μ., Blogger ci said…

    Καλή επιτυχία σε όλες μας και καλοφάγωτα! Αχ κι εγώ χτες gluehwein ονειρευόμουν!

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home