Eco-Galaxy!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

9.12.05

It's Friday!

...επιτέλους αυτή η εβδομάδα τελείωσε, αν και ξέρω ότι αυτή που έπεται θα είναι δυσκολότερη....αλλά όπως και να'χει σήμερα μπορώ να χαλαρώσω και να δοκιμάσω τα στριφογυρίσματα των αστραφτερών και ολοκαίνουργιων σβουρών μου!

Σήμερα πηγαίνοντας στο γραφείο -συνειδητά αργοπορημένη γιατί θα έλειπε σε συνέδριο ο αφεντικός- περπάτησα στα στενά της Πλάκας λίγο πιο χαλαρά και ήρεμα... Για καλή μου τύχη, το πωλητήριο του Παιδικού Μουσείου ήταν ανοιχτό από νωρίς, ένεκα των εορτών, και χώθηκα να χαζέψω τις νέες αφίξεις και δημιουργίες! Δεν κατάφερα να αντισταθώ στις νέες σβούρες που είχαν φέρει με πολλά σχήματα, χρώματα και τρελά σχέδια...έφυγα με €15 λιγότερα στη τσέπη (πάλι καλά) ...αλλά μάλλον με την χαρά μικρού παιδιού που μόλις του έχουν αγοράσει μαλλί της γριάς στην είσοδο του λούνα-παρκ!

Με την σκέψη των νέων μου -παντελώς άχρηστων- αποκτημάτων, πέρασα την μέρα μου με λιγότερο άγχος και η συνάδελφος απέναντι έζησε (αυτή η υπομονή μου είναι ανεξάντλητη???)...αφού για άλλη μια φορά δεν την έσφαξα για τις μ...@# που λέει και κάνει!


1 Comments:

  • At 10/12/05 12:32 π.μ., Blogger eco-galaxy said…

    ...προσπαθώ...είναι πολύ σημαντικό να ακούει κανείς καλά λόγια από τον "δάσκαλο"...thanks master ! :-p

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home