Eco-Galaxy!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

2.8.06

Τι λέει μια γυναίκα και τι ακούει ο άντρας...

Τι λέει μια γυναίκα: «Το σπίτι είναι χάλια Γιώργο,
Πρέπει να το καθαρίσουμε μαζί,
Έλεος, όλα τα πράγματα σου είναι στο πάτωμα,
Μην παραπονιέσαι αύριο αν μείνεις χωρίς ρούχα,
Θα πρέπει να βάλω πλυνήριο τώρα!»

Τι ακούει ο άντρας:
Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα ΓΙΩΡΓΟ

Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα ΜΑΖΙ
Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ
Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα ΧΩΡΙΣ ΡΟΥΧΑ
Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα ΤΩΡΑ

7 Comments:

  • At 3/8/06 5:33 μ.μ., Blogger Johny said…

    Φυσικά αφού τονίζει έντονα τις επίμαχες λέξεις.... λογικό δεν είναι;

     
  • At 4/8/06 12:25 μ.μ., Blogger jojo said…

    χαχαχα... φοβερό!
    γιαυτό λες να προθυμοποιείται τόσο εύκολα ο καλός μου να βοηθήσει στις δουλειές του σπιτιού???

     
  • At 5/8/06 1:56 μ.μ., Blogger Kallioph said…

    χαχαχαχαχα

     
  • At 6/8/06 9:40 π.μ., Blogger αερικο said…

    :-DDDDDDDDDDD

     
  • At 8/8/06 2:49 μ.μ., Blogger eco-galaxy said…

    johny, εγώ τόνισα τις επίμαχες λέξεις αλλά βλέπω ότι το αντρικό μυαλό λειτουργεί παντού το ίδιο, χαχα :-P
    jojo, γι' αυτό-γι' αυτό...δοκιμασμένα πράγματα!
    poreia - αερικούλι & fieryfairy, κι εγώ γέλασα πολύ όταν μου το έστειλαν!
    Φιλάκια σε όλους!

     
  • At 14/8/06 1:57 μ.μ., Blogger snikolas said…

    Lol!!!

     
  • At 3/8/07 8:21 μ.μ., Blogger Εφιάλτης said…

    Καλό ήταν μου άρεσε.:D

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home